انواع محصولات تک ستاره گلپایگان در فروشگاه پارسینا تجهیز
نوشته شده توسط : الهام کشاورز

 تک ستاره گلپایگان

گروه تولیدی انواع لوله و اتصالات تک ستاره گلپایگان شامل سه شرکت کاملاً مستقل با نام های تک ستاره گلپایگان ، نگین ستاره گلپایگان ، البرز ستاره گلپایگان هست.

 تک ستاره گلپایگان (سهامی خاص) در سال 1382 با علامت اختصاری TG بنیان نهاده شد. محصولات اولیه این گروه با عنوان برند تک ستاره گلپایگان و تحت عنوان تولید کننده لوله و اتصالات PVC و پلی اتیلن ثبت شدند.
شرکت نگین ستاره گلپایگان در سال 1389 با تولید اتصالات پلی اتیلن شروع به فعالیت کرد و در سال 1393 با هدف توسعه تولیدات در زمینه اتصالات پلی اتیلن با تغییر خط به اتصالات رزوه ای،‌ پلی اتیلن و PVC فعالیت خود ادامه داد.
در سال 1392 با هدف بازاریابی، ‌فروش و تکمیل سبد کالای مصرف کنندگان،‌ گروه ستاره گلپایگان تاسیس گردید و در سال 1393 با توزیع محصولات تک لایه(P.P)، پنج لایه ، پوش فیت P.P فاضلابی ، شیلنگ و نایلون با نام تجاری نیوان پایپ رسما شروع به فعالیت کرد.
شرکت با به کارگیری استعداد نیروهای توانمند،‌ دانش فنی روز،‌ توسعه مداوم کسب و کار و ارتقاء خطوط و امکانات تولید، به طور مستمر رشد کرده و با گسترش تولیدات خود در زمینه لوله و اتصالات توانسته سبد کالایی مورد نظر مصرف کننده را کامل و تولیدات متنوعی را به صورت مجزا به مشتریان خود ارائه نماید.
در حال حاضر کارخانه تولید انواع لوله و اتصالات تک ستاره گلپایگان با مساحت بسیار بزرگ، واقع در شهرک صنعتی گلپایگان به عنوان یکی از بزرگترین تولید کنندگان در زمینه لوله و اتصالات شناخته شده است. مسئولان تک ستاره گلپایگان با تکیه بر تلاش و کار گروهی،‌ تاکید بر تعهدات سازمانی و رعایت ارزش ها موارد ذیل را سر لوحه کار خویش قرار داده است:
•مشتری محوری با هدف ارتقاء سطح رضایت مشتری
•افزایش کیفیت محصولات از طریق کنترل های اثر بخش مطابق با استانداردهای مرتبط
•بهبود مستمر عملکرد فرایندها و پیاده سازی سیستم های مدیریت روز آمد
•افزایش سهم بازار و عرضه محصولات در بازارهای داخل و خارج
•آموزش مداوم پرسنل جهت به روز بودن اطلاعات آنان و آگاهی کامل از اهداف سازمان
•افزایش سطح رفاه کاکنان
•تعهد به مسئولیت پذیر بودن در مقابل کلیه ذینفعان شرکت از قبیل (سهامداران، نمایندگان، ...)
•کاهش و پیشگیری از بیماری های شغلی و حوادث ناشی از کار
•رعایت الزامات قانونی در رابطه با جنبه های زیست محیطی و خطرات ایمنی و بهداشت حرفه ای

ویژگی تک ستاره گلپایگان

مقاومت بالا در برابر خراش:

لوله های U-PVC (پلیکا)مقاومت بسیار بالایی در برابر سایش، صربه و خراش از خود نشان می دهند. ثابت شده است که لوله های پی وی سی دوام بسیار بالاتری نسبت به لوله های فلزی، سیمانی و سفالی در برابر انتقال مواد دارند.

استحکام بالا در برابر ضربه:

تحت شرایط نرمال، لوله های U-PVC مقاومت نسبتاً بالایی در برابر آسیب های ناشی از ضربه در مقایسه با لوله های سفالی، سیمانی و بیشتر مواد رایج در ساخت لوله دارند. با وجود کاهش مقاومت ضربه لوله های U-PVC در دماهای بسیار پایین، استحکام ضربه ی آن همچنان بالاتر از حد نیاز است.

مقدار زبری و اصطحلاک پایین:

زبری لوله عامل بسیار مهم و مؤثری در ایجاد افت فشار و کاهش سرعت آب می باشد. از این رو وجود این ویژیگی در لوله ها بسیار مهم تلقی می شود.

لوله های U-PVC به دلیل داشتن سطوح داخلی بسیار صیقلی ، مقاومت بسیار پایینی در برابر جریان انواع مایعات دارد. علاوه بر این، در بسیاری از لوله ها باکتری ها در قسمت های زبر و دارای پستی و بلندی لوله تجمع می کنند و با گذشت زمان راه جریان آب را می بندند، که این امر باعث افت فشار جریان شده و بر سلامت آب آشامیدنی نیز تأثیر منفی می گذارند.

زبری هیدرولیکی پایین لوله های U-PVC , با ممانعت از تشکیل بیوفیلم، علاوه بر کاهش افت فشار، مانع ته نشینی لجن در شبکه های فاضلابی شده و در شب
که های توزیع آب آشامیدنی نیز باعث کاهش احتمال آلودگی می شود. بنابراین هزینه های نگهداری این لوله ها پایین بوده و طراحی اولیه ی خط لوله نیز بهینه تر صورت می گیرد.

تک ستاره گلپایگان

کیفیت آب:

استفاده از فرمولاسیون مناسب جهت تولید لوله‌های U-PVC موجب می شود تا مطابق استانداردهای NSF 61-62 بتوان از این لوله ها جهت انتقال آب آشامیدنی استفاده نمود و اطمینان حاصل کرد که مقادیر سرب، قلع و سایر عناصر سمی نظیر جیوه، کرم، کادمیم و باریم زیر حدود مجاز استاندارد می باشند.

مقاومت در برابر شعله:

لوله ی U-PVC (پلیکا)به سختی آتش می گیرد و در غیاب منبع خارجی شعله به سوختن ادامه نمی دهد. دمای شعله ور شدن خود به خودی آن ۴۵۴ درجه سانتیگراد است، که بسیار بالاتر از اکثر مواد ساختمانی است. در اثر سوختن PVC، گاز HCl آزاد می شود که این گاز از دسترسی اکسیژن به منطقه ی مشتعل شده جلوگیری می کند. به همین دلیل است که PVC را ماده ای خودخاموش شونده می نامند.

برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید وارد سایت پارسینا تجهیز شوید و نسبت به خرید انواع لوله و اتصالات تک ستاره گلپایگان کسب کنید.





:: برچسب‌ها: تک ستاره گلپایگان , پارسیناتجهیز , ,
:: بازدید از این مطلب : 143
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 1 آذر 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: